تو دیگه داری می‌ری...

تو دیگه داری می‌ری ، این اختتام رویاست
این آخرین سکانسِ فیلمِ کازابلانکاست

من همفری بوگارتم ، مغرور و بی‌تبسم
تو اون زنی که می‌ره با مردِ نقش دوم  

بارون بباره یا نه ، صحنه دراماتیکه
تصویرت از تو چشمام می‌ریزه چیکه چیکه

دوربین یواش یواش از تو صحنه می‌ره بیرون
من می‌مونم با سایه‌م، من می‌مونم با بارون

این اشکا مصنوعی نیست ، تو دیگه داری می‌ری
داری چشاتو از من، از نقشِ من می‌گیری

راهی نمونده باقی، فیلم‌نامه اینو می‌گه
من و یه جای خالی، تو و یه مردِ دیگه

از وقتی که نگاهت از تو نگاهم رد شد
این فیلم عاشقانه ، یه فیلمِ مستند شد

بازی دیگه یادم رفت ، نقشم خودِ خودم بود
نقش کسی که چشماش لبریزِ عشق و غم بود

اسکارُ من می‌گیرم ، اما چه فرقی داره
نقش سیاهی لشکر ، با یه ابرستاره

وقتی تو رو ندارم، وقتی تو دورِ دوری
وقتی باید بسازم با حسرت و صبوری

این فیلم موندگاره ، گیشه‌ها قبضه می‌شن
اما بازم من بی تو ، اما بازم تو بی من

تو دیگه داری می‌ری ، این آخرین پلانه
تیتراژ میاد و آهنگ ، همراه این ترانه


"یغما گلرویی"

 

کانال تلگرام

http://telegram.me/sherhayekhandenashode

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.